Skip to content

Livrare

Livrare

  1. INFORMAȚII DESPRE LIVRARE

S.C. Topigeon S.R.L va livra PRODUSELE în cadrul termenelor menționate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL datorită faptului că PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Topigeon S.R.L va anunța CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care S.C. Topigeon S.R.L primește informații eronate legate de facturare sau livrare PRODUSELOR, S.C. Topigeon S.R.L poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

PRODUSELE comercializate de Topigeon pot fi livrate pe întregul teritoriu al României, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. După expedierea coletului, veți primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.

  1. EXPEDIEREA COMENZILOR

Pentru toate comenzile ce sunt plasate de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 11:00, se încearcă expedierea în aceeași zi, cu excepția sărbătorilor legale și a perioadelor de promoție de tip Black Friday.

Comenzile lansate în zilele de vineri, sâmbătă și duminică sau în zilele libere prin lege vor fi operate și expediate în următoarea zi lucrătoare.

În cazuri rare (promoții cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevăzute), procesarea comenzilor poate dura mai mult datorită volumului mare de colete. Cu toate acestea, se încearcă procesarea comenzilor confirmate în interval de 3-16 zile lucrătoare, însă în unele cazuri pot depăși și 30 de zile lucrătoare când volumul de comenzi este prea mare.

Procesarea comenzilor ce includ PRODUSE a căror stoc a fost greșit raportat de platforma noastră de e-commerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactați de consilierii de vânzări ai companiei noastre, va fi amânată până la rezolvarea situației apărute.

  1. MODALITĂȚI ȘI COSTURI DE EXPEDIERE

Transportul produselor comandate pe Topigeon se face prin companiile ce oferă servicii de Curierat rapid partenere, precum Fan Courier.

Termenul de livrare este în general de maxim 2-3 zile din momentul expedierii coletului în localitățile aflate în aria de acoperire a companiei de curierat partenere și de maxim 10 zile pentru localitățile ce nu se află în aria de acoperire. Acești termeni pot fi depășiți în anumite cazuri, precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

Livrarea coletelor în weekend NU ESTE POSIBILĂ.

Coletul dumneavoastră este depozitat în vederea livrării timp de maxim 3 zile de către Curierul Rapid. În cazul în care nu ridicați coletul în acest interval, acesta va fi returnat către compania noastră.

Ca măsură restrictivă pentru CLIENȚII ce nu ridica PRODUSELE comandate, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi, fără ca plata acestora să fie efectuată integral în avans.

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon 0725 928 653.